martes, 17 de junio de 2008

L´INICI

Hola, avui comence aquest blog que com molts blogaires supose que tenim unes inquetuds i volem trasmetrer-les al demés.
Amb aquest blog vull mostrar les meves inquetuds en qualsevol àmbit i deixar-les a disposició del que vullga llegir-les. Des del meu punt de vista, el blog és una revolució equivalent al naixement d´internet, ja que, permet a la gent donar la seva opinió i compartir-la amb els demés, que és el important.

Bé, perdoneu que no m´haja presentat:

em dic Manel Bas Torró, soc llicenciat químic i visc a Ontinyent de moment, ja que, en uns mesos vaig a viure amb la meu novia (Eva) a Benicolet. Ja vos aniré contant com em va amb aquesta aventura. De moment el poble de Benicolet no disposa de ADSL però espere que açò canvie en breu.

Espere que vos agrade aquest blog.

No hay comentarios:

Puntuación